7 תשובות
חח על זה את חושבת? על הטיול השנתי?
תקווי שנחיה בכלל.
תקווי שנחיה בכלל.
את יודעת שאם תהיה מלחמה עם איראן אז לא תהיי קיימת יותר, נכון? למי אכפת טיול שנתי עכשיו?..
טיול שנתי זה לא כל העולם...
ונקווה בתקווה רבה שלא תהיה מלחמה חס וחלילה
ונקווה בתקווה רבה שלא תהיה מלחמה חס וחלילה
עוד מעט לא יהיה כלום..
זה מה שמעניין אותך בזה?! אם יהיה טיול שנתי או לא?
זה מה שמעניין אותך, טיול שנתי? יש דברים יותר חשובים בעולם.
זה מה שמדאיג אותך? אם תהיה מלחמה עם איראן זה אומר שלא יהיו הרבה דברים, כולל אותך.. אני לא רוצה להפחיד או משהו אבל זה נכון.. וחוץ מזה בנתיים אין מלחמה, נכון שיש סיכוי מאוד שתהיה אבל עדיף לחשוב על דברים אחרים
באותו הנושא: