התחברות
הרשמה
מישהו ראה את הסרט " a star is born"??
לא ראיתי את הסרט עצמו אבל אהבתי כל כך את השיר shallo
מישהו ראה את הסרט? הסרט טוב? אני ממש מסוקרנת לגביו וואו השיר פשוט מדהים.
27 בפברואר 2019, 22:08
3 תשובות
בדיוק ראיתי את זה לפני שעה וזה מהמם
s
sasukes
ראיתי, אין לי ממש דעה עליו הוא נחמד כזה.
ג
גיורא להתראות אהבת נעורים
כן סרט ממש חמוד
H
Hoes mad