12 תשובות
ממתי נותנים על זה דוח??
אמאלה 1000 שקלים על סיגריה?! תנסי למצוא עבודה
לערער על מה?
את ליטרלי עברת על חוק ואת מודעת לכך אבל בכל זאת את רוצה לערער?
בכל מקרה זה לא המקום לשאול, אני לא חושב שיש פה אנשים שמבינים בזה.
אנונימי
תנסי לערער אני מצטערת לא מבינה בתהליכים האלה
אנונימית
לערער ולהסביר את המצב המשפחתי
אנונימי
תערערי ואל תזוזי משם עד שיבטלו לך.
תבכי שם תסבירי להם למצב אולי יבינו אותך ויפחיתו או משהו
שואל השאלה:
איפה אפשר לבטל אבל? לאן אני יכולה ללכת
למשטרה
שואל השאלה:
זה דוח עיריה אני בת 16 אני יכותה לבטל בעצמי?
היי, איפה עשנת? כי אני כל הזמן מפחדת שיתנו לי דו"ח.
אנונימית
שואל השאלה:
בגג של הקניון
מה הכוונה? מקום פתוח מול השמיים? אז למה הביאו דו"ח?
אנונימית