7 תשובות
תטגני חביתה עם ירק ובצל מטוגן ותמרחי על הלחמניה חומוס, תוסיפי עגבניה ומלפפון בחומץ זה טעים רצח! בתיאבון=)
שוקולד יאמיי!
יואו איזה צירוף מקרים! בדיוק הרגע נכנסתי לפרופיל שלך
ופסטרמה, נקניקיה, חביתה, בתאבון!
ופסטרמה, נקניקיה, חביתה, בתאבון!
חביתה זה שיא הטעים.
בטאבון!
בטאבון!
מתוק:
שוקולד חום/לבן
חמאת בוטנים
מלוח:
ביצה קשה עם עגבניות שרי ובולגרית
גבינה צהובה
טוסט
בתיאבון:)
שוקולד חום/לבן
חמאת בוטנים
מלוח:
ביצה קשה עם עגבניות שרי ובולגרית
גבינה צהובה
טוסט
בתיאבון:)
שניצל, נקניקיה, גבינה / לבנה, פסטרמה, מה בא לך לאכול?
חביתה וירקות או פסטרמה וחומוס
באותו הנושא: