18 תשובות
לא. לא היה לי נעים חחח
זה היה על מישהו שסיפר שהוא הולך להיות לפני ניתוח מסוכן אז ביקשתי עדכון והוא בסדר חחי
כןן
ולא הגיבו
ולא הגיבו
lu אני מאוהבת בך
ולשאלה כן ולא ענו
ולשאלה כן ולא ענו
אנונימית
האמת שלא
אני תמיד עונה על שאלות ישנות אבל אף פעם לא עונים ._.
אנונימית
כן ברור, לא זוכר איזה שאלה
כן.
לפני כמה שנים מישהי שאלה על התלבטות שיש לה אם להמשיך עם החבר שלה או להיפרד ולעבור למישהו אחר שהיא מאוהבת. אז הגבתי לה והיא רשמה לי "רצינית איתי? התחתנתי כבר עם השני (מי שלא הצעתי לה) ואני כבר עם ילד".
אופס.
לפני כמה שנים מישהי שאלה על התלבטות שיש לה אם להמשיך עם החבר שלה או להיפרד ולעבור למישהו אחר שהיא מאוהבת. אז הגבתי לה והיא רשמה לי "רצינית איתי? התחתנתי כבר עם השני (מי שלא הצעתי לה) ואני כבר עם ילד".
אופס.
כן כמה פעמים והביאו לי פרחים
חחח כמובן
כן ולא חח
כן חח
חיפשתי את עצמי בסטיפס והיה מלא שאלות עליי אז עניתי להם חח
חיפשתי את עצמי בסטיפס והיה מלא שאלות עליי אז עניתי להם חח
זה מה שאני עושה בחלק גדול מהזמן שאני נמצאת באתר.
אני מחפשת שאלות מפעם ופשוט מגיבה עליהם, יש שאלות שעונים בחזרה ויש שאלות שלא...
אני מחפשת שאלות מפעם ופשוט מגיבה עליהם, יש שאלות שעונים בחזרה ויש שאלות שלא...
יאפ.
כן באתר אחר
והגיבו. וואו.
והגיבו. וואו.
כן
ולא הגיבו
ולא הגיבו
כן.
והמבין יבין.
והמבין יבין.
אני תמיד עושה את זה