7 תשובות
אתה מאבד את הפואנטה.
אתה צריך להיות בזוגיות כי אתה רוצה את זה.
לא בגלל שכול החברים שלך בזוגיות
הבעיה שלך היא שאתה מנסה יותר מידי.
נשים קולטות על גבר מתי הוא נואש ויורד להן ממנו מהר יחסית,
פשוט תחייה את החיים תעשה דברים שאתה טוב בהם,תלמד תתפתח תכיר ידידות וכשיגיע זמנך הוא יגיע.

מסכים עם נתנאל, זה לא כמו סקינים בפורטנייט שלכולם יש וגם אתה רוצה שיהיה, מערכת יחסים זה דבר מורכב שצריך לבוא בצורה היפה והעדינה ולא מלחץ חברתי.
תן לזה תזמן
יהיה לך בסוף בלי שתשים לב שעבר הזמן
אבל אם אתה רואה מישהי שמוצאת חן בעינייך תלך אליה ואולי ייתפתח מזה משהו
שואל השאלה:
אני רוצה את זה בגלל עצמי לא בגלל חברים שלי וזה בעיה כי הדבר שאני הכי טוב בו זה משחקי מחשב
שואל השאלה:
לכולם אומרים לי לחכות ובסוף זה יגיע וזה לא נכון שום דבר לא באמת מעצמו
נכון אבל אתה צריך להוריד את זה מסדר העדיפויות שלך.
זה לא משהו שצריך להיות לך דחוף ברילך.
זה כן מגיע מעצמו זה מגיע מהחיים, בגלל זה אומרים ש2 אנשים שמאוהבים אחד בשני אלו 2 דרכים שמצטלבות, זו מטאפורה מצוינת.

אתה תלך בדרך שלך, ותיפגש עם הדרך שלה (או ההפך) יקרה כבר מה שיקרה.
אל תנסה בכוח, זה באמת בא לבד.