התחברות
הרשמה
אני משתמשת באוזניות קשתויש לי שיאומיאתמול כשהוצאתי את האוניות מהאוזן והמוסיקה עדיין הופעלה כמעט ולא שמעו את המוזיקה..
עכשיו שומעים אותה ממש ממש חזק. מה לעשות? איך אפשר לסדר את זה? פשוט אתמולת שיחקתי בטעות עם ההגדרות..
2 במרץ 2019, 15:06
אוזניות
שמיעה
אוזניים
תשובה אחת
תחליפי את הסוג אוזניות בהגדרות שמע
S
Swaggyassfr0g
באותו הנושא:
אני משתמשת באוזניות קשתויש לי שיאומיאתמול כשהוצאתי את האוניות מהאוזן והמוסיקה עדיין הופעלה כמעט ולא שמעו את המוזיקה....
מה אתם מעדיפים אוזניות אלחוטיות בלי חוט או אוזניות עם חוט?
עד כמה זה מוזר שאני לא משתמשת באייר פודס שלי ומשתמשת באוזניות עם חוט כי כל העולם מתלהב מהם ואני שונאת טרנדים.
כשאני שומע מוזיקה בטלפון עם אוזניות זה ממש חלש, זה בגלל הטלפון או בגלל האוזניות?
אני משתמשת הרבה באוזניות (מכורה ממש למוזיקה) והן כל הזמן מתקלקלוץ ואני קונה יחסית יקרות(140 שקל בערך)
אני איבדתי הרגע אוזניות ששוות 700 שקל ואני לא מוצאת אותם, אני כל הזמן משתמשת בהם והן חדשות יחסית מה לעשות?
מי שמבין באוזניות- איזה אוזניות איכותיות יש, שלא יהרסו לי אחרי שבועיים?
כשאני עושה לייזר נותנים לי להיות עם אוזניות אז מה כדאי לי לשים באוזניות.
יואו למה באוזניות שלי שומעים רק באוזנייה אחת?
אתם מכירים אוזניות טובות אלחוטיות אבל באיכות טובה כמו של הairpods (האוזניות אלחוטיות של אפל)?
אם באייפון 7 אין חיבור לאוזניות, אז איך שומעים ממנו את השירים באוזניות?