4 תשובות
המחשבה מפחידה יותר
אל תחשבי על זה זה לא כל כך גרוע
רופא השיניים ינלה אותך לקחת אנטיביוטיקה יום לפני
וביום העקירה הוא ירדים לך את המקום ככה שלא תרגישי כלום לאחר העקירה הוא יתפור בעדינות את מקום העקירה ויניח לך שקית קרח
לא תוכלי לאכול רק דברים קרים ורכים
למחורת לא תרגישי כלום .
אל תחשבי על זה זה לא כל כך גרוע
רופא השיניים ינלה אותך לקחת אנטיביוטיקה יום לפני
וביום העקירה הוא ירדים לך את המקום ככה שלא תרגישי כלום לאחר העקירה הוא יתפור בעדינות את מקום העקירה ויניח לך שקית קרח
לא תוכלי לאכול רק דברים קרים ורכים
למחורת לא תרגישי כלום .
כן.ועשיתי ארבע עקירות כירורגיות זה באמת לא כזה גרוע.
כן בהצלחה כאבים ארורים תיקחי נורופן אי אפשר לישון על הצד של העקירה ולשתות קר או חם
אנונימית
אמרו לי גם. אם אמרו לך, כנראה שזה הכרחי.
באותו הנושא: