6 תשובות
לא יודעת באיזו כיתה את ואם עדיין אפשר (כי כבר מחצית ב') אבל:
אם קשה לך להיות בחדר עם הרבה אנשים בגלל החרדה, תצטרכי לעבור ועדה דיפרנציאלית ואז תחשבי לזכאית לתנאים מסוימים.
התהליך - אבחון ע"י פסיכיאטר שיש לך התקפי חרדה [הפרעת חרדה לא מסווגת, אם הבנתי נכון (זו האבחנה)]. הוא צריך להמליץ שאת הבחינה תעשי בחדר לבד/מעט תלמידים. עם האבחון שלו את יכולה לגשת לועדה הדיפרניצאלית שתקבע בעצם אם את זכאית להקלות האלה.

זה רק הסיכום שלי - ממליצה לבדוק בביה"ס שלך עם הרכז/ת הפדגוגי/ת, שבטח יודעים יותר טוב איך בדיוק אפשר לעזור לך.

בהצלחה :)
תשתי כדור הרגעה לפני אנאערף
היי פייה, אם את לא יודעת מה זה חרדה - אנא ממך, אל תגיבי.
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת
אבל אני לא יכולה להוציא את זה מהראש.
הבגרןת מאוד חשובה לי וזה יהרוס לי אןתה
אנונימית
אל תחשבי על זה זה הכל בראש תאמיני לי
שואל השאלה:
יש אולי תנאים שונים שיכולים להציע לי? כדי לעשות את הבגרות?
אנונימית