6 תשובות
פרסים
בגדול אולי עיראקים טיפה טיפה יותר נורמלים. הפרסים יותר אלימים פיזית. העיראקים יותר מתעללים נפשית.
אנונימית
אשכנזים
הגבר הפרסי מתעלל פיזית (לא כולם).
הגבר העיראקי הוא עילוי בהתעללות נפשית. יש להם שיטות שהשטן לא ברא.
(מקווה שלא כולם).
תזהרו מאוד מפרסים ועיראקים.
אנונימית
לא מכירה אנשים כאלה כל כך האמת
אני גם עיריית וגם פרסית... אז אני לא ממש יכולה להחליט...
אבל אני יותר מחוברת לאמא שלי והיא ערקית...