2 תשובות
בשדרות מנחם בגין, צמוד לתחנת האוטובוס שנמצאת ליד רחוב אנה פרנק יש טלפון ציבורי.(זה שני צמתים מהיציאה הצפונית מאשקלון).
באשקלון לא ידוע לי..
אבל איפה שאני גרה יש