5 תשובות
זה מעולה לפעם ראשונה, כל הכבוד :)
שואל השאלה:
תודהה, תכלס אולי זה לא פעם ראשונה ממש, כי לפני חודש היה לי בגרות בספורט ורצתי אלפיים
תודהה, תכלס אולי זה לא פעם ראשונה ממש, כי לפני חודש היה לי בגרות בספורט ורצתי אלפיים
אנונימית
זה מעולה לפעם ראשונה!! כל הכבוד לך
אחרי 4 חודשים שרצתי הגעתי ל4 קילומטר חחח
אחרי 4 חודשים שרצתי הגעתי ל4 קילומטר חחח
כן מאוד
מאוד.
אפילו יותר מידי
כל הכבוד!
אפילו יותר מידי
כל הכבוד!
באותו הנושא: