6 תשובות
אולי בגלל שאת נראת ממש טוב אף אחד בשכבה שלך לא חושב שהוא ברמה שלך.
תעשי תצעד את, אם את באמת נראת כלכך טוב ואת נחמדה לא יהיה לך בעיה להשיג מישהו.
תעשי תצעד את, אם את באמת נראת כלכך טוב ואת נחמדה לא יהיה לך בעיה להשיג מישהו.
אני אזמין אותך לפורום רוצה חחח
תזמיני את עצמך
אנונימית
תזמיני את מישהו, לא רק הבנים חייבים לרדוף אחרי כן כל היום...
תעשי צעד את.
לבוא עם חברות זה לא סוף העולם
אנונימי
באותו הנושא: