6 תשובות
אתם מחליפים מבטים בשיעורים, זה כבר סימן.
וכמו שהיא יזמה, תיזום גם אתה, פשוט תיגש אליה
נשמע ממש חמוד! תציע לה לשבת או להיפגש אבל לא כדייט בהכרח אם אתה לא מספיק בטוח עדיין. לא נראה לי שיש לך הרבה מה להפסיד, מקסימום תדחה.
שואל השאלה:
תודה לכולם! הבעיה היא שהיא אף פעם לא נמצאת לבד, או שהיא עם חברות או עם חברה טובה שלה בכיתה, ואני קצת מתבייש לבוא ולדבר איתה מול חברות שלה
אנונימי
קוראים לך איתמר במקרה?? זה נשמע ממש כמו הקראש שלי... בכל אופן תהיה פעם אחת אתה האמיץ
אנונימית
זה שאתם באותה כיתה ממש נותן תירוץ אפילו לכתוב לה על לימודים, לא? לא חסרות הזדמנויות ליזום אינטרקציה :)
שואל השאלה:
חחח לא לא קוראים לי איתמר.
ותודה לכולם!
אנונימי