10 תשובות
אני אוהב את השיר, לא אוהב את ה 8d כי זה משום מה עושה לי עצבים כזה חח
כן ,נחמד
נחמד
פאק בבקשה תגידי לי שיש את זה באפל מיוזיק
אני מתה על הסגנון הזה ובאמת שאין מספיק שירים כאלה
אני מתה על הסגנון הזה ובאמת שאין מספיק שירים כאלה
אני שונא 8d אבל השיר סבבה
אנונימי
יואו אני בספריה ושהפעלתי חשבתי זה מתנגן בקול בטעותת
קיבלתי התקף לב
קיבלתי התקף לב
שואל השאלה:
grey כן יש את זה באפל מיוזיק
grey כן יש את זה באפל מיוזיק
אנונימית
יודעת לומר לי מה לחפש?
שואל השאלה:
you should see me in a crown זה השיר אבל שומעים אותו רגיל לא ככה
you should see me in a crown זה השיר אבל שומעים אותו רגיל לא ככה
אנונימית
אה נו כן
התכוונתי ל8d
התכוונתי ל8d
באותו הנושא: