10 תשובות
לא, איכס.
זזה שיא הגרוע ולא מגיע לכזה "גבר" חברים חברות או ידידות.
יש. אבל גם זה מאוד גרוע- תיתני ל"גבר גבר" הזה כאפה בשמי
לרצוח?: o
בנאדם מגעיל... למה מי מחשיב אותו כגבר אחרי דבר כזה?!
כן.
שזו לא פעם ראשונה.
שזו לא פעם ראשונה.
בהשוואה לזה לא נראה לי
ברור שיש יותר גרוע. הוא יכול גם לרצוח אותה
לא
באותו הנושא: