11 תשובות
לא אכלתי.
רציתי להקיא כול היום
לחמניה עם אבוקדו וגמבה
שום דבר.
קליק שחור לבן
לחמניה עם שוקולד
קרקרים ובמבה
שכחתי את האוכל בבית , הפסדתי כריך מצוין :(
לא אכלתי
אני לא אוכלת בבית ספר ואם אני אוכלת אז זה משהו שאני קונה
לחמניה עם חומוס ועגבניה
לא הייתי.