4 תשובות
שואל השאלה:
אין לי חברים
אנונימי
לא רע, תלוי איך אתה רואה ולוקח את זה - אל תתן לאנשים לשפוט אותך על-פי דברים שאתה אוהב לעשות או מרגיש שזה הדבר הנכון לעשות.
אם אתה מרגיש או חושש שזה לא בסדר, תצא קצת בחוץ להליכה או סתם להסתובב עם חברים.
שמע לפעמים עדיף להיות לבד מאשר להיות עם חבורה של צבועים ואנילמדתי את זה על בשרי
באופן עקרוני תעשה מה שטוב לך.
אבל חשוב לצאת פה ושם, בין אם זה עבודה או סתם לבילוי, לא יזיק.