7 תשובות
גלקסי
גלקסי a8
גלקסי, גם לי יש את זה.
והיה לי את השיאמי והוא זוועה.
גלקסי עדיף בהרבה
והיה לי את השיאמי והוא זוועה.
גלקסי עדיף בהרבה
גלאקסי
אני ספיציפית אוהב גלקסי
שיאומי
גלקסי
באותו הנושא: