3 תשובות
אחרי הכמה שיעורים הראשונים שכבר ידעתי לתפעל את הרכב ופחות התעסקתי בלהעביר הילוכים וכו
בשיעור הראשון בערך שהבנתי את כל העניין של ההילוכים, את הכביש ידעתי לקרוא די מיד.. כל החיים שלי קראתי את הכביש כי לנהוג עם אמא שלי זה אחד המלחיצים חחח
אממ התחלתי כבר בשיעור בערך 20 כבר לקרוא יותר טוב את הכביש
באותו הנושא: