6 תשובות
לא
ממש לא
שואל השאלה:
אבל למה לא? כי אני לא אוהבת את הבן אדם ומתנהגת כאילו שאני כן...
אבל למה לא? כי אני לא אוהבת את הבן אדם ומתנהגת כאילו שאני כן...
אנונימית
אם את נחמדה גם לאנשים שאת לא אוהבת לדעתי את כן צבועה
כי את לא מתנהגת בנחמדות בשביל משהו, או סתם.
את מתנהגת כי לא נעים לך, זה לא צביעות... זה האופי שלך.
את לא חייבת להתחבר לכל אחד, זה בסדר! :)
את מתנהגת כי לא נעים לך, זה לא צביעות... זה האופי שלך.
את לא חייבת להתחבר לכל אחד, זה בסדר! :)
להיות נחמדה זה מעולה אני אישית גם כמוך אני נחמדה לכולם בבית הספר
נגיד אני לא פרחה וחברות שלי גם לא אבל הן לא נחמדות לפרחות שבכיתה
אני כן זה לא כי אני צבועה זה כי אני בכללי בן אדם נחמד כשפונים אליי.
הצביעות מתחילה כשאת מתחילה להתנהג לאנשים שלא קרובים אלייך
כמו אנשים שקרובים אלייך.
זה שאת נחמדה לא אומר שעכשיו את חברה שלהם.
ולכן זה בסדר לדעתי זה טוב להיות נחמד.
נגיד אני לא פרחה וחברות שלי גם לא אבל הן לא נחמדות לפרחות שבכיתה
אני כן זה לא כי אני צבועה זה כי אני בכללי בן אדם נחמד כשפונים אליי.
הצביעות מתחילה כשאת מתחילה להתנהג לאנשים שלא קרובים אלייך
כמו אנשים שקרובים אלייך.
זה שאת נחמדה לא אומר שעכשיו את חברה שלהם.
ולכן זה בסדר לדעתי זה טוב להיות נחמד.
באותו הנושא: