התחברות
הרשמה
לילה טוב לכם לי יש בחילות כי אכלתי במבה בלילה והולך להיות לי לילה חרא :( מתי אתם הולכים לישון?:)
9 במרץ 2019, 03:43
לילה
שינה
עייפות
שעות שינה
תשובה אחת
לילה טוב לך ותרגישי טוב!
אני אלך לישון עוד איזה 3-4 שעות ככה.
C
Compl3X
באותו הנושא:
כל לילה אני חולמת על במבה זה תקין?
בחילות בהריון בשעה כזאת הגיוני? (1 בלילה)
איך יכול להיות שלא אכלתי מראשון בלילה כי הרעבתי את עצמי ואני לא רעבה?
זה טבעי שבא לי במבה נוגט באמצע הלילה?
אכלתי בשעה 12 בלילה משהו בריא אבל עדיין זה היה בלילה, זה ישמין אותי?
כמה כמה ימים שאני מתעוררת בלילה עם בחילות, דופק מהיר, חולשה וחוסר יציבות. בכללי אני חלשה ביום יום אבל בלילה זה מחמיר
אכלתי עכשיו קינדר בואנו ועולות לי בחילות,זה בגלל שאכלתי שוקולד בלילה?.
מה אפשר לאכול כשיש בחילה וגם בלילה היה לך?
שמנתי החופש הזה שתי קילו מלא אכלתי מלא בלילה אני בבאסה מה לעשות?
אכלתי עכשיו במבה וראיתי שעל הבמבה כתוב "צריכת החטיף על ידי ילדים קטנים מומלצת בהשגחת מבוגר"
אתמול בלילה אכלתי פיצה עם המשפחה נשארו שתי חתיכות והקופסא הייתה סגורה כל הלילה