10 תשובות
מסוננים
אני אומרת כזה בלב אאוץ'
מה מה מהה למה לסנן אבל בן אדם
אוף אני לא סובלת שמסננים אותי
מעוצבנת
בושה.
זה מוריד לי ממש את הביטחון.
(כשמדובר בווצאפ או במקום אחר שאפשר לראות אם ראו את ההודעה או לא)
רגיל.
אני מעדיפה להיות מסוננת מאשר המסננת, לא נעים לי לסנן.
וואלה כלום לא אכפת לי כול כך אם מסננים אותי (אני בעצמי כזאת לפעמים)
לא שמה לב. איו לי וי כחול ואני שוכחת מהודעות אחרי שאני שולחת אותן
פגוע
זה לא קורה lol
לא אכפת לי תאמת
אני בדרכ שוכחת מזה ששלחתי הודעה אלה אם כן זה חשוב