6 תשובות
גבוה
גבוה מבחוץ, יש לי חוסר ביטחון אבל אני מסתירה את זה מאנשים
נמוך
גבוה
אני אוהבת את עצמי אבל אני ממש ביישנית אז נראלי באמצע פלוס מינוס
נראה לי משהו באמצע.
באותו הנושא: