6 תשובות
גבוה
גבוה מבחוץ, יש לי חוסר ביטחון אבל אני מסתירה את זה מאנשים
נמוך
אני אוהבת את עצמי אבל אני ממש ביישנית אז נראלי באמצע פלוס מינוס
נראה לי משהו באמצע.