7 תשובות
יחסית...
לא. זה שטויות... 100 חיסורים?? איך הגעת ל100 חיסורים? ההורים בטוח כבר היו בבית ספר...
שואל השאלה:
הם לא היו
אנונימית
כן. זה משהו ששמים לב אליו.
תנסי להקפיד לא להחסיר שעות כי זה פוגע בתעודה וביחס של המורים כלפייך..
די הרבה
יחסית