30 תשובות
העיר שממנה רק אני נמחקתי
אין שם כזה רומנטיקה, אבל ללא ספק בין האנימות הכי עצובות שראיתי:/
וגם "צורתו של קול" שזה סרט, אבל הוא מדהים
אין שם כזה רומנטיקה, אבל ללא ספק בין האנימות הכי עצובות שראיתי:/
וגם "צורתו של קול" שזה סרט, אבל הוא מדהים
כן.
you lie in april
you lie in april
סרטי אנימה גם הולך?
שואל השאלה:
כע
כע
שואל השאלה:
התחלתי לראות השקר שלך באפריל ותביא עצוב ממש לאדעת באלי להוציא דימעה היום
התחלתי לראות השקר שלך באפריל ותביא עצוב ממש לאדעת באלי להוציא דימעה היום
^תראי את הסרט שכתבתי לך לראות ותבכי ככ הרבה (ערכתי את התשובה)
^אז ככה:
kimi no suizou wo tabetai
kimi no na wa.
hotarubi no mori e
byousoku 5 centimeter
kimi no suizou wo tabetai
kimi no na wa.
hotarubi no mori e
byousoku 5 centimeter
שואל השאלה:
ראיתי צורתו של הקול זה מושלםם
ראיתי צורתו של הקול זה מושלםם
kimi no na wa.
שואל השאלה:
אני מחפשת גם סידרה טובה לראות רומנטיקה כן אני חולת רומנטיקה ודרמה
אני מחפשת גם סידרה טובה לראות רומנטיקה כן אני חולת רומנטיקה ודרמה
^יש לי אנימה אבל היא די ברוטלית ויש בה הרבה דם (אבל היא ממש יפה)
elfen lied
וגם הסרט:kotonoha no niwa הוא חובה!
elfen lied
וגם הסרט:kotonoha no niwa הוא חובה!
שואל השאלה:
אין לי בעיה עם דם יש אותה מתורגם?כי אני ואנגלית בקאסח
אין לי בעיה עם דם יש אותה מתורגם?כי אני ואנגלית בקאסח
hotarubi no mori e
boku dake ga inai machi
sukitte ii na yo.
koe no katachi
boku dake ga inai machi
sukitte ii na yo.
koe no katachi
^יש הכל מתורגם
שואל השאלה:
חחחיחחחיחחח אם היו עוד פרחים הייתי נותנתת
חחחיחחחיחחח אם היו עוד פרחים הייתי נותנתת
זה רק פרחים אנחנו אוהבים לעזור ^^
שואל השאלה:
תודה נשמהה
תודה נשמהה
תראי angel beats!!
שואל השאלה:
אורנג' ראיתי וקאלנד התחלתי כבר
אורנג' ראיתי וקאלנד התחלתי כבר
השקר שלך באפריל
הנואהנה
קלאנד
אורנג'
נערת הארנב
פרי הגראסיה
זכרונות מפלסטיק
נאנא
סרטים:
אני רוצה לאכול את הלבלב שלך - מומלץ מאוד!
אלי היער של אורות הגחלילית
צורתו של הקול
חמישה סנטימטרים בשנייה
הנואהנה
קלאנד
אורנג'
נערת הארנב
פרי הגראסיה
זכרונות מפלסטיק
נאנא
סרטים:
אני רוצה לאכול את הלבלב שלך - מומלץ מאוד!
אלי היער של אורות הגחלילית
צורתו של הקול
חמישה סנטימטרים בשנייה
שואל השאלה:
הנואהנה שמעתי על זה אבל זה טוב?כי ראיתי פרק 1 וזה היה קצת משעמם
הנואהנה שמעתי על זה אבל זה טוב?כי ראיתי פרק 1 וזה היה קצת משעמם
נארוטו.. כמה בכיתי..
שואל השאלה:
נארוטו אני בפרק 5 זה אחלה ואני ינסה את אנוהנהה תודהה
נארוטו אני בפרק 5 זה אחלה ואני ינסה את אנוהנהה תודהה
your lie in april
knight vampire
(ship of voice (movie
darling in the frenxxx
seven daedly sins סוג של....
given
ואם מתחשק לך עוד אז תשאלי
knight vampire
(ship of voice (movie
darling in the frenxxx
seven daedly sins סוג של....
given
ואם מתחשק לך עוד אז תשאלי
הא ושכחתי את אנוהנאה
זכרונות מפלסטיק
ארץ לעולם לא המובטחת
שרלוט
happy sugar life
רק מזהיר יש שם פדופיליה ורצח
רק מזהיר יש שם פדופיליה ורצח
חברה במשפחה
משאלה אנוכית
משאלה אנוכית