4 תשובות
אני מכירה ילדה בכיתה ד ששמה עיפרון בעניים איילינר ומלא דברים מסובכים. לפי דעתי ט'
מתי שאת מרגישה.. לדעתי י זה סבבה
כל אחת ומתי שהיא רוצה
לדעתי כיתה י כי זה מיותר
באותו הנושא: