11 תשובות
שואל השאלה:
זה לא אומר שאתה לא מכור לטלפון
אנונימית
מסכימה איתך
שואל השאלה:
אשמח שלא תקראי לי מאמי, אני לא חברה שלך.
אנונימית
למה לא? תהיו החברות הכי טובות
תהיו בסטיות
מסכימה איתך מאודד
יש מלא חסרונות בזה רק למי שלא משתמש בזה נכון או נשאב יותר מידי ללא ידע
אבל אני חצי קלאץ
החיים שלי הם גם במציאות המון פעמים שאני רואה עולם ולא רק בטלפון
למרות שאני ממש אוהב טכנולוגיה ובאלי להיות על זה הרבה לפעמים
דיברתי על מסכים בכללי..

אבל ברשתות חברתיות גם שם אנשים צריכים לסנן מילים מהפה

למרות שבעבר מישהו שהיה שונא מישהו , לא היה מקלל אותו באינסטגרם
אלא היה בא אליו במציאות ומאיים עליו במכות
אבל זה לא אומר שהרשתות החברתיות לא מסוכנות לפעמים
אני ממש לא אומר אל תשתמשו
זה ממש כיפי ונחמד תשתמשו אבל תדעו להשתמש בזה בתבונה ולהיות פיקחים
שואל השאלה:
לאן שלא תקח את זה יש לרשתות החברתיות והטלפון עצמו, מלא חסרונות. אני חושבת שאפילו יותר מיתרונות.

* היא כנראה בת 12, אני יותר אוהבת חברות בוגרות שאיתי באותו ראש. לא באתי לריב עם אף אחד, פשוט לא אוהבת שקוראים לי מאמי, מזכיר לי קצת התנהגות של ערסית.
אנונימית
שואל השאלה:
לא הרגשתי צורך לבדוק את זה, מכיוון שממש לא אכפת לי.
אנונימית