5 תשובות
כן
זה נראלי סבבה כזה פשוט עדיף שלא כזה
מאוד לא
לא. זה מזדהם מאוד מהר.
עדיף לך עם מחט, זה הרבה יותר נקי.
עדיף לך עם מחט, זה הרבה יותר נקי.
אני עשיתי נזם עם אקדח והכל ממש אחלה
באותו הנושא: