5 תשובות
נראה לי שראית כל כך הרבה סרטים שכבר אי אפשר לחדש לך
שואל השאלה:
כנראה
כנראה
אנונימי
שואל השאלה:
כן... ואני פשוט לא מרגיש פחד בכלל אני לא פוחד מכלום
כן... ואני פשוט לא מרגיש פחד בכלל אני לא פוחד מכלום
אנונימי
יש מספיק סרטי אימה בשביל זה? ונראה לי שזה נורמלי. אתה טיפוס של אימה, כנראה.
כל אחד ומה שעושה לו טוב אני מניחה.
באותו הנושא: