3 תשובות
זה לא אותו דבר...
זה מזכירה פשוט, תשבי במשרד ותקבעי פגישות ותעני לטלפונים
פקידת לשכה זה ממש תפקיד קליל ורגוע.
אני רל'שית וממש כיף לי פקידת לשכה זה בערך אותו דבר.. פחות אחריות אפילו...
אם רצית יומיות ומשהו קליל זה אחלה
אנונימית