2 תשובות
כן.
את מקבלת כדורי ברזל באופן קבוע?
נו ברור, במחזור את מאבדת דם ואת אנמית.
תלכי לרופא אולי יוכלו לתת לך כדורים לזה (קרה למישהי שאני מכירה).