19 תשובות
מה חתיך בו.
שואל השאלה:
לא שאלתי מה הטעם שלכם.. הוא הטעם שלי ואני צריך עוד כמוהו כי אני חרמן מת תעזרו
לא שאלתי מה הטעם שלכם.. הוא הטעם שלי ואני צריך עוד כמוהו כי אני חרמן מת תעזרו
אנונימי
הייתי מציע את עצמי, אבל...
שואל השאלה:
לא אני חייב שרירים זה מחרמן לי תחיים אני גומר במקום וגם צריך שיהיה להם הסוואה
לא אני חייב שרירים זה מחרמן לי תחיים אני גומר במקום וגם צריך שיהיה להם הסוואה
אנונימי
אין לי שמץ מה זה הסוואה אבל אם אתה מדבר על שרירים אז יש את מישל טרוני.. זה מי שעולה לי לראש עכשיו
שואל השאלה:
נו כאלה נגיד שהם גם מצחיקים כמוהו ואז אם ישאלו אותי למה אני עוקב אחריו אני אגיד שהוא מצחיק
נו כאלה נגיד שהם גם מצחיקים כמוהו ואז אם ישאלו אותי למה אני עוקב אחריו אני אגיד שהוא מצחיק
אנונימי
והסיבה האמיתית היא כי אתה נמשך לבנים לא?
חחח ולמה פאקינג שישאלו אותך תשאלה הזאת מקסימום תענה שאתה מעריץ שלו לא כי הוא מצחיק
חחח ולמה פאקינג שישאלו אותך תשאלה הזאת מקסימום תענה שאתה מעריץ שלו לא כי הוא מצחיק
שואל השאלה:
כן אני בארון וכבר קרה לי עם מייקל לואיס שפתחתי את האינסטגרם מול החברים שלי ובום הוא בלי חולצה מציג את הקוביות לראווה לקח לי שעה להרגיע את החברים שלי ולחרטט להם שהוא פשוט עושה הגרלה
כן אני בארון וכבר קרה לי עם מייקל לואיס שפתחתי את האינסטגרם מול החברים שלי ובום הוא בלי חולצה מציג את הקוביות לראווה לקח לי שעה להרגיע את החברים שלי ולחרטט להם שהוא פשוט עושה הגרלה
אנונימי
למה לשקר להם? מה הבעיה להגיד כבר את האמת?
שואל השאלה:
כי אני תלמיד ישיבה בן 15
כי אני תלמיד ישיבה בן 15
אנונימי
אז מה, בכל זאת כל סוד תמיד מתגלה..
אני כל הזמן שיקרתי בשביל שלא יכעסו עלי פשוט פחדתי.. ועכשיו אני מצטערת על זה. ולמה? כי בגלל זה העיפו אותי לאיזה מקום מעפן בחיפה המשפחה לא יכלה להתומדד איתי. יש מבין?
אני כל הזמן שיקרתי בשביל שלא יכעסו עלי פשוט פחדתי.. ועכשיו אני מצטערת על זה. ולמה? כי בגלל זה העיפו אותי לאיזה מקום מעפן בחיפה המשפחה לא יכלה להתומדד איתי. יש מבין?
שואל השאלה:
אין מבין אם אני אצא מהארון סבא וסבתא שלי לא ידברו איתי ובבית ספר במקרה הטוב ינדו אותי במקרה הרע יחטיפו לי על בסיס יומי
אין מבין אם אני אצא מהארון סבא וסבתא שלי לא ידברו איתי ובבית ספר במקרה הטוב ינדו אותי במקרה הרע יחטיפו לי על בסיס יומי
אנונימי
אז אתה מעדיף שיגלו את זה לבד?
שואל השאלה:
לא הם לא יגלו את זה כי אני מסתיר את זה טוב טוב אין בכלל חשדות
לא הם לא יגלו את זה כי אני מסתיר את זה טוב טוב אין בכלל חשדות
אנונימי
טוב שאתה אופטימי.. אבל שיהיה בהצלחה אחינו:)
שואל השאלה:
תודה אחות שלו
תודה אחות שלו
אנונימי
עומר חזן חחח
שואל השאלה:
וואו זרמו לא שאלתי על הטעם שלכם אני כולה רוצה שתביאו לי חתיכים כי אני חרמן
וואו זרמו לא שאלתי על הטעם שלכם אני כולה רוצה שתביאו לי חתיכים כי אני חרמן
אנונימי
הוא מכוער אחינו
באותו הנושא: