8 תשובות
חח נודר שכע
לקחתי לה השנה תכרטיס כספומט
חח חח חח כן
קניתי אזיקים ושני שוטים
מה אני אעשה הם בחיים לא היו קונים לי לבד xd
כן, קניתי משהו למשחק כלשהו. זה עלה 20 שקל אז ישר החזרתי לה יום אחרי
אף פעם לא.
כן,הזמנתי משהו מאסוס
ErO