8 תשובות
הגיוני, וולקאם לסטיפס.

אם לא קיבלת התראות על מחיקות, תשלחי הודעה לנאמן בכיר ותקווי שיענה לך
שואל השאלה:
קיבלתי הודעה על הורדה של 5 נקודות אמינות וירדו 20
אז זה באג תפני לנאמן
זה קרה לי פעם שכמה נאמנים בו זמנית מחקו את אותו דבר וירדו לי 15 נק אמינות בגלל זה.
מעולם לא החזירו לי אותם.
(זה קרה לפני כמה שנים)
שואל השאלה:
אני בסוף עוד אחסם בגלל זה אבל
גם לי בשעה האחרונה ירדו 5 נק סתם, יש פה נאמן משועמם ממש
שואל השאלה:
זה לא בשעה האחרונה אבל זה מאתמול
גם לי ירדו סתם נקודות, תפני לנאמן בכיר
יש פה נאמנים שאשכרה אין להם מה לעשות בחיים.
שואל השאלה:
זה משנה כי אם יורידו לי יותר מידי המשתמש ימחק(: ^