16 תשובות
אצלי כן
תלוי בבית ספר
אצלי מתחילים כרגיל
בעיקרון אפשר לבוא מתי שאת רוצה.
כמובן שתלוי באיזה בית ספר אבל ברוב הבתי ספר זה ככה.
אצלי לא
אצלי מתחילים כמו תמיד
יכול להיות שבביצפר אחר מתחילים יותר מאוחר
אני מתחילה ב8:30 במקום ב8:15.. כל בית ספר ומה שהוא הגדיר לעצמו
אני מתחילה ב9 במקום ב8:15
שואל השאלה:
אם לא אמרו לנו כלום זה אומר שמתחילים רגיל?
אנונימית
ואנחנו בפינה סאן תשובות עם אמא שלי.(יו המצאתי את זה עכשיו.)
תשובה של אמא שלי: אמא שלי יורה אצלה מתחילים רגיל והם מסיימים ב12
תשובה שלי: ואני יכולה לבוא מתי שבא לי לבית ספר וזה נגמר ב11 וחצי או 12 תלוי מתי בא לך ללכת. ופשוט אמרו לנו להגיע וללכת מתי שבא לנו(אחלה בית ספר אגב.)
שלחי הודעה לחברות שלך או למורה
שואל השאלה:
חברות שלי לא יענו, ולא נעים לי לשלוח עכשיו
אנונימית
עדיף שתגיעי בשעה הרגילה שלא יגידו לך כלום
פשוט תכתבי למורה ב8 בבוקר מתי מגיעים היום
או שתכתבי לחברות והם יענו לך מחר
רגיל
אבל כל אחד יגיע בקצב שלו
גם המורה תאחר..