תשובה אחת
קודם כל אל תעשה את זה אם לא גיבית את הטלפון כי זה ימחק לך הכל.
דבר שני, תבדוק אוזניות אחרות כדי שתדע אם זה בעיה באוזניות או בטלפון.
אם הבעיה היא בטלפון אתה יכלמלנסות לעשות איפוס, למרות שרוב הסיכויים שזאת בעיית חומרה ולא תוכנה.