4 תשובות
תאכלי מה שבאלך , לבריאות:)
תוכלי לחזור מחר/מחרתיים לשגרה שלך
תוכלי לחזור מחר/מחרתיים לשגרה שלך
3000 זה בסדר, אם את חוזרת מחר לשגרה שלך. יותר מ3000 לדעתי זה יהיה יותר מדי וסתם חבל
שואל השאלה:
כן אבל זה ציט מוגזם זה 3000 קלוריות
כן אבל זה ציט מוגזם זה 3000 קלוריות
אנונימית
לא, יש לך רצף, שבירת הרצף ליום אחד לא תזיק לגוף, להפך, אומרים ש"צ'יט דיי" לפעמים יכול לעזור לנו להמשיך לשמור על תזונה בריאה ומביאה לנו מוטיבציה.
באותו הנושא: