תשובה אחת
קם בבוקר:
בן אדם רגיל- בוקר טוב!
פסיכופת- בוקר טוב, בא לי לעשות משהו למישהו או לעצמי
אני גרועה בזה קצת קשה לי להכנס לראש של פסיכופת
בן אדם רגיל- בוקר טוב!
פסיכופת- בוקר טוב, בא לי לעשות משהו למישהו או לעצמי
אני גרועה בזה קצת קשה לי להכנס לראש של פסיכופת
באותו הנושא: