7 תשובות
בוקר ממש אדיר.
אני ער כי ההתרגשות מנעה ממני שינה, יש היום כנס עם מספר אנשים שאני נורא אוהב, ולכן.
בוקר מושלם וצום קל לכולם (:
ואני ערה כי קמתי מוקדם לאכול לפני הצום ועכשיו אני בדרך לעבודה.
ער בגלל שלא ישנתי כול הלילה.
נרדמתי ביום אתמול וקמתי ב1 וחצי.
מאז יש לי שוב כאבי ראש אז ער..
בוקר מדהים(:
צריכה לסוע לאילת.
מהצרחות של אחים שלי בפורטנייט ):
כי אחרי פורים יש לי 4 ימי חופש
לא יודעת למה אני ערה! חופש ואני קמה ב7:00 בבוקר. ביהס ואני קמה ב7:50 ובסוף מאחרת
למה??,???