התחברות
הרשמה
זה הגיוני ממוצע בגרות 102 בלי בונוסים?
20 במרץ 2019, 08:56
בגרויות
בגרות
ציונים
4 תשובות
לא
A
Aviadd
לא....
מ
מטאלציצית
לא
E
Evolve
לא.
בלי בונוסים הכי גבוה שאפשר לקבל זה 100
ח
חצי משוגעת אבל זה כל הקסם
באותו הנושא:
ממוצע בגרויות של יא 92.3 בלי בונוסים, בסדר?
ממוצע בגרויות *כולל הבונוסים* 95 זה טוב?
ממוצע בגרויות 98 זה גרוע?(כולל בונוסים)
איך הממוצע בגרויות הזה (כולל בונוסים)
ממוצע בגרויות 100 עם בונוסים
מה זה ממוצע בגרויות גבוה בשבילכם? (עם בונוסים)
ממוצע בגרויות 91 זה טוב? לא כולל בונוסים
הממוצע בגרויות של אבא שלי זה 76 **כולל בונוסים** הוא עכשיו רופא וחוקר... איך זה הגיוני???
אם ממוצע הבגרויות המקורי של מישהו הוא 95, הגיוני שעם בונוסים הממוצע שלו יהיה 102?
מה נחשב ממוצע גבוה בתעודת הבגרות בלי בונוסים?
ממוצע הבגרויות שלי עם בונוסים זה 91.. גרוע?