התחברות הרשמה

מרגישה פרוצה... אפשר לדבר עם מישהי??

21 במרץ 2019, 02:58
התייעצותפריצה    
3 תשובות
וואו איתי הכי בעןלם
Mrs. Robinson
בשמחה
ר
רק זר יבין
בכיף
ע
עדיין חיי
באותו הנושא:
מרגישה נורא, אפשר לדבר עם מישהו או מישהי?
איך אפשר לפרוץ לאינסגרם של מישהי?
מרגישה נורא, אפשר לפרוק אצל מישהו או מישהי?
אפשר לפרוק אצל מישהו\מישהי או סתם לדבר?
איך אפשר להמשיך לדבר עם מישהי
איך לפרוץ לטלפון של מישהי
מה זה הדבר הזה? באמת אפשר לפרוץ לי?
על מה אפשר לדבר בוואצאפ עם מישהי שהשיחה תזרום?
אפשר לדבר עם מישהו? אני מרגישה נורא
מה זה אומר שאומרים על מישהי "פרוצה"?
אני רוצה לדבר עם מישהי/ו אני מרגישה רע מישהו/י?