6 תשובות
זה קצת מוזר לפתוח שיחה על נושא כזה אם את לא מכירה אותו, תשלחי מזל טוב וזהו
תנסי לפתח שיחה על נושא אחר
תכתבי לו מזל טוב , ואחרי שהוא יגיד תודה תשאלי אותו נגיד .. תגיד אתה בכיתה של ___( מורה מסוימת , ילד מסוים) תשאלי אותו משהו על מורה ועל ההתנהגות שלו ותפתחי שיחה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אני לא יודעת עליו שום דבר חוץ מכמנ פרטים קטנים שגיליתי לבד...
אוף אז איזה עוד דרך אפשר לנסות כדי להתחיל איתו?
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה ההודעה הראשונה שאני צריכה לשלוח לו?
אנונימית
תכתבי לו: נו מתרגש?
למרות שאני לא הייתי מפתחת שיחה על זה אם אתם לא חברים מלפני.. ניראה לא קשור לחיים
תשאלי אותו אם הוא יודע איך מתכננים לקרוא לה