7 תשובות
כן קצת
לא למה שזה יהיה מפדח
לא מפדח, גם אני הולכת לבד לפעמים.
לא. מה מפדח בללכת למקום בו אנשים קונים דברים?
ממש לא
גם אני פחדתי פעם אבל אז עשיתי את זה והיה לי ממש כיף זה יותר כיף מללכת עם אנשים
גם אני פחדתי פעם אבל אז עשיתי את זה והיה לי ממש כיף זה יותר כיף מללכת עם אנשים
ממש לא