4 תשובות
יש לך עוד ממש קצת עד הסוף, תתני פוש אחרון תשקיעי כמה שאת רק יכולה
לא מזדהה בקטע של הלימודים אבל בכל מקרה , עוד קצת ומסיימים.
אולי תנסי להיות בתרגולים או דברים בסגנון?
אולי תנסי להיות בתרגולים או דברים בסגנון?
מאוד מזדהה... גם ממש מעצבן, כאילו השקעתי שנים ועכשיו הכל נוזל לי בין האצבעות. לא יכולה לחכות שהשנה הזו תיגמר, אבל מצד שני, אני די חייבת לסיים אותה עם בגרות נורמלית, שכרגע נראית לי מאוד רחוקה
שואל השאלה:
וגם אני שונאת ללמוד זה פשוט לא מעניין אותי החומר
וגם אני שונאת ללמוד זה פשוט לא מעניין אותי החומר
אנונימית
באותו הנושא: