5 תשובות
מה יש לחשוב, מזל עקרב. לא מאמינה באסטרולוגיה
מושכות
חרמניות
הקראשית שלי לשעבר הייתה מזל עקרב.
אני לא מאמינה במזלות אבל זה משעשע.
לא שאני רומזת משהו [קריצה קריצה].
בנות מזל עקרב בדרך כלל נורא מושכות ויש להן יופי נורא מיוחד.
אני אומרת את זה על דברים שאמרו לי כי אני לא חושבת שאני יפה אבל בסדר.