5 תשובות
מה יש לחשוב, מזל עקרב. לא מאמינה באסטרולוגיה
מושכות
חרמניות
הקראשית שלי לשעבר הייתה מזל עקרב.
אני לא מאמינה במזלות אבל זה משעשע.
אני לא מאמינה במזלות אבל זה משעשע.
לא שאני רומזת משהו [קריצה קריצה].
בנות מזל עקרב בדרך כלל נורא מושכות ויש להן יופי נורא מיוחד.
אני אומרת את זה על דברים שאמרו לי כי אני לא חושבת שאני יפה אבל בסדר.
בנות מזל עקרב בדרך כלל נורא מושכות ויש להן יופי נורא מיוחד.
אני אומרת את זה על דברים שאמרו לי כי אני לא חושבת שאני יפה אבל בסדר.
באותו הנושא: