4 תשובות
מי נפרד ממי ??ולמה
את צריכה להתנתק לו מהמשתמש מיד כי זה אובססיביות קשה.
זה נגמר והוא לא של אף אחד
זה נגמר והוא לא של אף אחד
שואל השאלה:
הוא ממני כי ירד לו
הוא ממני כי ירד לו
אנונימית
הוא כבר לא שלך, את צריכה להבין את זה ולנסות לעבור הלאה. מציע לך להתנתק מהמשתמש
באותו הנושא: