4 תשובות
מי נפרד ממי ??ולמה
את צריכה להתנתק לו מהמשתמש מיד כי זה אובססיביות קשה.
זה נגמר והוא לא של אף אחד
שואל השאלה:
הוא ממני כי ירד לו
אנונימית
הוא כבר לא שלך, את צריכה להבין את זה ולנסות לעבור הלאה. מציע לך להתנתק מהמשתמש