5 תשובות
כלום.
כלום...לא היית בקטע שלו למה שתרגישי משהו?
כלום.. מה כבר יש לך להרגיש
בטוחה שלא היית בקטע שלו?
כאילו, למה לך לשאול את עצמך בכלל איך את אמורה להרגיש אם לא הרגשת כלפיו כלום.
כאילו, למה לך לשאול את עצמך בכלל איך את אמורה להרגיש אם לא הרגשת כלפיו כלום.
כלום, אם לא היה לך רגשות כלפיו אז זה לא אמור להזיז לך
באותו הנושא: