6 תשובות
יום ראשון זה הוא זה מסכם הכל אני חושבת
ישנתי כמו מתה
שואל השאלה:
שמח לשמוע^ יום נפלא לך ולכולם
שמח לשמוע^ יום נפלא לך ולכולם
נשארתי ערה עד 2:30 וחצי כזה .-.
לקח לי לישון שעה..
אז לא כ"כ טוב ואני שונאת את ימי ראשון
כי אין לי כוח
אז לא כ"כ טוב ואני שונאת את ימי ראשון
כי אין לי כוח
אנונימית
ישנתי מצוין ואיכשהו עדיין אין לי כוח ליום הח*א הזה.
באותו הנושא: