5 תשובות
אתה בבאסה ממשהו
יש תקופות חרא בחיים או שעבר עליך משהו ועכשיו את פורקת את זה בבכי .
לא נשמע כאילו אין סיבה לזה.. מה מפריע לך בחיים? תעני הכי אינטואיטיבי, מה הדבר הראשון שקופץ לך לראש?
לפעמים אלה דברים שאנשים לא מחשיבים כדרמטים אז אנחנו לומדים להדחיק אותם אבל הם כן מפריעים וכן דורשים התייחסות.
לפעמים אלה דברים שאנשים לא מחשיבים כדרמטים אז אנחנו לומדים להדחיק אותם אבל הם כן מפריעים וכן דורשים התייחסות.
תקופה רעה? דיכאון ? נזכרת במשהו עצוב שקרה לך ?
דיכאון
באותו הנושא: